مرکز ارتباط با مشترکان شرکت آب وفاضلاب کشور امروز به صورت رسمی رونمایی شد.
وی با بیان اینکه این مرکز امکان ارائه خدمات بهتر را برای مشترکان فراهم میکند افزود: افتتاح مرکز ارتباط با مشترکان سرآغاز تحولی جدید در خدمت رسانی به مشترکان آب است.
سیدزاده با اشاره به اینکه اطلاعات این مرکز هر پنج دقیقه به روز رسانی میشود ادامه داد: مشترکان آب میتوانند در هر لحظه با تماس با سامانه ۱۲۲، حوادث آبی را گزارش کرده و بلافاصله منتظر برطرف شدن مشکل باشند.
وی، هدف از اجرای طرحهای سازوکاری را ارتقای فرایندها و چابکسازی در ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: ارتباطات این سامانه بصورت دو سویه است و بوسیله آن متولیان خدماترسانی به مشترکان، مطلع میشوند که درخواست مشترکان چیست و زمینهٔ اتفاقها در کدام مناطق و در چه بازهٔ زمانی بیشتر است.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه مدت زمان رفع مشکلات ناشی از حوادث در کشور ۲ ساعت و نیم است افزود:کارکردهای مختلف سامانهٔ ارتباط با مشتریان شامل داشبورد حوادث آب، فاضلاب و خدمات مشترکان و بازخورد مشترکان است.