مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، گفت: فروش فوقالعاده به مناسبت عید نوروز و تأمین و عرضه گسترده میوههای پرتقاضا و محصولات پرمصرف را در دستور داریم.
وی ادامه داد: این سازمان تمام توان خود را به کار گرفته است تا علاوه بر عرضه انواع میوهجات، سبزیجات و صیفیجات، نسبت به عرضه اقلام تنظیم بازار همچون مرغ و تخم مرغ و شکر تا محصولاتی مانند گوشت و برنج و روغن اقدام کند.
راد گفت: سازمان مدیریت میادین، نسبت به تحلیل وضعیت بازار برای هفتهها و ماههای آینده به این منظور که تا جای ممکن و به سهم خود بتواند در کنترل بازار و تنظیم قیمتها اثرگذار باشد، آینده نگری دارد. این آیندهنگری و دوراندیشی، میتواند در کاهش آثار و عوارض نوسانات بازار و تغییرات قیمتی ناشی از آن به منظور امکان پاسخگویی به موقع به تقاضای شهروندان و تأمین محصولات مورد نیاز مؤثر باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران افزود: ایمنی فضای میادین میوه و تره بار برای شهروندان چه از نظر روحی و روانی و چه از منظر فیزیکی و محیطی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی ادامه داد:باید به نوعی حوزه کاریمان را به ویژه در فضاهایی همچون میادین با آرامش اداره کنیم که مسائل و مشکلات احتمالی را قبل از اینکه به بحران تبدیل شوند، مدیریت کنیم.