رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان گفت: ارمنستان میتواند ویترین کالاهای ایرانی در منطقه اوراسیا باشد.
وی اضافه کرد: ارمنستان با وجود آنکه بازار کوچک و محدودی دارد، اما میتواند پلی به بازار دیگر کشورهای حوزه اوراسیا باشد.
یاریجانیان تاکید کرد: فعالان اقتصادی و بازرگانان ایرانی برای ورود به بازار ارمنستان باید مزیت رقابتی در این بازار را ارزیابی کرده و با اطلاع و آگاهی کامل از نیازهای این بازار گام به تجارت با این کشور بگذارند.
در همایش مجازی ظرفیت شناسی در توسعه همکاریهای اقتصادی ایران و ارمنستان که توسط اتاق بازرگانی تهران با همکاری اتاق مشترک ایران و ارمنستان برگزار شد حدود ۱۰۰ فعال اقتصادی و صاحبان کسبوکار، فرصتهای گسترش تجارت میان دو کشور و ورود فعالان اقتصادی از ایران به بازار اوراسیا را بررسی کردند.