نخستین سامانه مشترک پاسخگویی به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقهای تهران در چارچوب اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک، رونمایی شد.
وی اضافه کرد: مشترکان آب، علاوه بر اختلالات ایجاد شده در بخش آب و فاضلاب، میتوانند از طریق شماره ۱۲۲ همه مشکلات مربوط به تجاوز به حریم رودخانه، حفر چاه غیر مجاز و مسائل مربوط به سدهای تهران را اطلاع رسانی کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: این سامانه از سال ۸۱ برای مشترکان آب و فاضلاب استان تهران راهاندازی شد و اکنون برای نخستین بار به صورت مشترک با شرکت آب منطقهای تهران بهرهبرداری میشود.
بختیاری با بیان اینکه این سامانه در دو بخش خدمات محور و فوریت محور به شهروندان خدمات ارائه میدهد افزود: این خدمات در بخش دولت الکترونیک میتواند کاهش مراجعات مردم را در دوران کرونا به دنبال داشته باشد.
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقهای همکاری خوبی در سطح استان دارند و این همکاری تنگاتنگ باعث شد تا در دوره شیوع کرونا بتوانیم آب سالمی را به دست مردم برسانیم و بدون قطع آب از تابستان گذر کنیم.