تصادف در مه جان یک نفر را گرفت
صبح امروز برخورد و آتش سوزی دو دستگاه خودرو در محور کرمانشاه به روانسر ،یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه؛ سرهنگ شعبانی مسئول آموزش و اطلاع رسانی پلیس راه استان در تشریح چگونگی
رخ داد گفت: این تصادف ساعت ۷:۴۵ صبح امروز ۲۳ آذر ماه در مسیر کرمانشاه به روانسر حد فاصل سراب یاوری بین خودروهای پژو ۴۰۵ و پیکان وانت رخ داد.
او با اشاره به اینکه در وقوع این حادثه مه غلیظ که از بامداد امروز در سطح استان بود نقش بسیاری داشته است افزود: در این تصادف خودرو وانت دچار آتش سوزی شد.
سرهنگ شعبانی تصریح کرد: برای مهار آتش سوزی پیکان وانت ۵ آتش نشان با دو دستگاه خودرو عملیاتی از ایستگاه شماره هفت به محل اعزام و بعد از حضور در محل سانحه، با ایمن سازی محل، کار اطفاء را انجام دادند.
او همچنین افزود: متاسفانه در این حادثه راننده وانت کشته و راننده پژو ۴۰۵ که مصدوم بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.
مسئول آموزش و اطلاع رسانی پلیس راه استان دلایل وقوع این حادثه را اول مه غلیظ در سطح جاده و دوم تجاوز به چپ پژو ۴۰۵ عنوان کرد و از رانندگان خواست تا در شرایط ناپایدار جوی حتما رانندگی ایمن داشته باشند.
این تصادف باعث شد که بر حسب فیلم برداری؛نرم افزار و نبود دو طرف تصادف در صحنه ما با کلید واژه جدید شفافیت تکنولوژی اشنا شویم!شش روز تصادف وحشتناک در محور روانسر اتفاق افتاد که رسانه ها تجاوز به چپ پژو علت دانستند!فیلم هایی در صحنه تصادف انلاین به نمایش درامد و این امر شفافیت کروکی و جبران نبود دو طرف تصادف به نمایش گذاشت!!!اما انچه کمبود هست عدم وجود نرم افزار شبیه ساز تصادف هست که بر حسب فیلم و ارسال به نرم افزار امکان تصادف در حالت ها و محتمل ترین نشان می دهد و این امر بر حسب رابطه بالا باعث کاهش خطای کارشناسان راهنمایی و رانندگی می شود!!!
این تصادف باعث ایجاد پژوهشی کاربردی شد که باعث شد بر حسب فیلم های به نمابش درامده شده و منطقه اسیب دیده خودروها ما به نتایج جالب برسیم!!!دو چرخ پژو در لاین خود هست و دو چرخ وانت هم در لاین پژو هست!!!بیشترین اسیب و ناحیه برخورد سمت شاگرد پژو و سمت رانتده وانت هست!
فرار از سوی وانت بر حسب چرخش و ناحیه لاستیک و برخورد غیر محتمل هست!پس طبق فیلم؛رابطه و تمام انچه که در مه صبح گاهی وحود دارد چگونه امکان پذیر میشود!
رانتده وانت پیکان دقیقا سمت راست جاده و در لاین پژو بوده است و از یک فرعی به اصلی تغییر مسیر میدهد!چراغ سمت راننده وانت پیکان خراب هست!او در لاین پژو از فرعی با یک چراغ به اصلی و روبه روی پژو ظاهر میشود پژو او را می بیند از لاین توقفگاه به سمت دیگر برای عده برخورد تغییر مسیر می دهد!
وانت پیکان در مه به تغییر مسیر پژو دقت نمی کند پژو دقیقا در نقطه حادثه از سمت شاگرد با سمت راننده وانت پیکان برخورد می کند و این دقیقا وسط خط ممتد هست!
این فیلم ها باعث شد که کروکی دقیق و بر حسب صحنه رسم شود و احتمالات دیگر که با عنوان تجاوز به چپ پژو یا فرار وانت
برای عدم برخورد غیر محتمل شود!
کارشناسان زیادی برای این روش و حافظه راننده پژو استفاده شد و هر کارشناسی که عنوان می کند این رابطه اشتباه هست می تواند کروکی دقیق رسم کند که در تمام موارد چون فیلم انلاین پخش شده است غیر ممکن هست چون ناحیه و سمت لاستیک؛نحود و اسیب به جا مانده بر روی خودروها تمام احتمالات و کروکی ها رد می کند%
بهتر مثل پلیس هوشمند؛نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک که از تجارب پژوهشی و عملی بنده است برای جلوگیری از تکرار اشتباهات سهوی و عمدی در کارشناسی های اتی رابطه معنادار که داری اضلاع نرم افزار شبیه سازی صحنه تصادف؛فیلم برداری مستند پلیس راهنمایی رانندگی از صحنه های مختلف تصادف و کارشناسی علمی و حساب شده در پلیس راهور در تمام کشور راه اندازی شود!
باشد ان شا الله با توجه به تکنولوژی رابطه معنادار بتوانیم مستندات اسکن شده تصادفات را ایجاد کرده و بر حسب انعکاس ان به دو طرف تصادف شاهد کمتر ایجاد دعوای اعتراض به نظر کارشناسی در کشور شویم!!!
ان شا الله در تمام سطوح قوی شویم