سامانه "برق من" با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان شرکت برق در استان مرکزی راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزیاز راهاندازی اپلیکیشن غیرحضوری برق من با ارائهی خدمات غیرحضوری از اول آذر در استان خبر داد و با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تردد شهروندان کلیه خدمات شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است.
الله داد افزود: مشترکان میتوانند با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفنهای همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواستهای خود را ثبت و پیگیری کنند.
او گفت: کلیه خدمات اولیه و پس از فروش، درخواست انشعاب های خانگی، شهری، روستایی و انشعاب های تجاری و سایر انشعابات و خدمات صورتحساب و خدمات پس از فروش شامل تغییرنام، جابجایی و پرداخت از طریق سامانه های مختلفاز جمله 1521 ، 121 و اپلیکیشن برق من در این سامانه قابل دسترسی و پیگیری است.
او با بیان اینکه کلیه ارائه خدمات مربوط یه مشترکین از طریق این سامانه امکان پذیر است از مردم خواست به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق مراجعه نکنند و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری و دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از پرداخت ۱۰۱ میلیارد ریال پادش به مشترکان برق استان خبر داد و گفت: این میزان پاداش به 5 هزار و 500 مشترک صنایع، کشاورزی و ادارات که در تابستان امسال با مدیریت مصرف این شرکت را یاری کردند و علی رغم همه مشکلات ما توانستیم تابستان بدون خاموشی را بگذرانیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
الله داد از مردم خواست تا مدیریت مصرف را تنها منوط به فصل تابستان نکنیم الگوی مصرف بصورت مستمر و در طول سال نیز رعایت شود.