سامانه «برق من»، طرحی نو برای قطع زنجیره کرونا
مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران: سامانه برق من با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان شرکت برق آذرماه امسال راه اندازی می شود.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، کیوان فرحزاد مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از راهاندازی اپلیکیشن غیرحضوری برق با ارائهی ۴۰ نوع خدمت به نام «برق من» خبر داد و گفت: مشترکین میتوانند با ثبت نام در این سامانه، تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را با توجه به شرایط کرونایی بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطهای دریافت کنند.
فرحزاد با اشاره به راه اندازی سامانه برق من از آذرماه امسال، افزود: شهروندان میتوانند با دریافت اپلیکیشن «برق من» از نرمافزار کافه بازار و یا سايت شركت توزيع برق غرب مازندران خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
او با اشاره به ویژگیهای این نرمافزار گفت: اپلیکیشن «برق من» از امکاناتی همچون نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت، نمایش سوابق مصرف، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، نمایش ماشین حساب تعرفه برای مدیریت مصرف، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و امکان پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، امکان ثبت درخواست تفکیک و ادغام، امکان ثبت درخواست تغییر نام و مکان، امکان ثبت درخواست جمعآوری و وصل انشعاب و امکان ثبت درخواست آزمایش کنتور برخوردار است و مشترکان پس از نصب این نرمافزار میتوانند از خدمات غیرحضوری بهرهمند شوند.
مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در خصوص نحوه کارکرد این سامانه گفت: شهروندان مي توانند كليه سوال هاي خود را در سامانه ثبت کرده و با دریافت کد رهگیری، در كمترين زمان زمان به صورت هوشمند درخواست آنها رسيدگي مي شود.