سامانه «برق من»، طرحی نو برای قطع زنجیره کرونا
مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران: سامانه برق من با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان شرکت برق آذرماه امسال راه اندازی می شود.
![سامانه «برق من»، طرحی نو برای قطع زنجیره کرونا](/files/fa/news/1399/8/26/5602305_234.jpg)
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، کیوان فرحزاد مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از راهاندازی اپلیکیشن غیرحضوری برق با ارائهی ۴۰ نوع خدمت به نام «برق من» خبر داد و گفت: مشترکین میتوانند با ثبت نام در این سامانه، تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را با توجه به شرایط کرونایی بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطهای دریافت کنند.
فرحزاد با اشاره به راه اندازی سامانه برق من از آذرماه امسال، افزود: شهروندان میتوانند با دریافت اپلیکیشن «برق من» از نرمافزار کافه بازار و یا سايت شركت توزيع برق غرب مازندران خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
او با اشاره به ویژگیهای این نرمافزار گفت: اپلیکیشن «برق من» از امکاناتی همچون نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت، نمایش سوابق مصرف، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، نمایش ماشین حساب تعرفه برای مدیریت مصرف، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و امکان پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، امکان ثبت درخواست تفکیک و ادغام، امکان ثبت درخواست تغییر نام و مکان، امکان ثبت درخواست جمعآوری و وصل انشعاب و امکان ثبت درخواست آزمایش کنتور برخوردار است و مشترکان پس از نصب این نرمافزار میتوانند از خدمات غیرحضوری بهرهمند شوند.
مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در خصوص نحوه کارکرد این سامانه گفت: شهروندان مي توانند كليه سوال هاي خود را در سامانه ثبت کرده و با دریافت کد رهگیری، در كمترين زمان زمان به صورت هوشمند درخواست آنها رسيدگي مي شود.