مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی یزد گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ محتوای تصویری و ویدیویی از جاذبههای گردشگری استان در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی اظهار داشت: استان یزد پس از بحران کرونا در شکلگیری و گسترش گردشگری مجازی پیشقدم شد و تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ محتوای ویدیویی و تصویری از سوی این اداره کل و کاربران فضای مجازی تولید و منتشر شده است.
وی با اشاره به استقبال کاربران فضای مجازی از گردشگری مجازی، گفت: محتواها با هشتگهای “یزد را مجازی ببینید”، “یزد را مجازی ببینیم” و “یزد را باید دید” در فضای مجازی منتشر شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی یزد با بیان اینکه شهرستانهای استان نیز به خوبی در این زمینه فعالیت داشتهاند، افزود: پس از شهرستان یزد، میبد و مهریز بیشترین فعالیت را در حوزه گردشگری مجازی داشتند.
فاطمی، گردشگری مجازی را بهترین فرصت برای شناخت جاذبههای گردشگری و تاریخی هر منطقه دانست و گفت: مردم میتوانند با استفاده از این ظرفیت بهترین برنامهریزی را برای سفرهای خود بعد از بحران کرونا داشته باشند.