مشاور و رئیس دفتر فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به راه اندازی دفاتر ارتباطات مردمی و کارکنان در کلیه پلیسهای تخصصی، بیان داشت: با کمال ادب و احترام پذیرای ارباب رجوع باشید.
وی با اشاره به اینکه در همه پلیسهای تخصصی دفاتر ارتباطات مردمی و کارکنان به صورت ابتکاری و برای اولین بار در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ راه اندازی شده است، گفت: تکریم و پیگیری مشکلات ارباب رجوع را امری لازم میدانیم و معتقدیم که باید با سرعت و دقت به مشکلات مردم و کارکنان رسیدگی کرد و مراجعان باید پاسخ لازم را دریافت کنند.
مشاور و رئیس دفتر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار داشت: این دفاتر به دستور سردار رحیمی، رئیس پلیس محترم پایتخت راه اندازی شده است تا فارغ از بوروکراسی اداری، بهتر و سریعتر پاسخگوی مشکلات و مسائل مراجعان باشیم.
سرهنگ احمدی خطاب به مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی و کارکنان، بیان داشت: شما باید گوشی شنوا برای ارباب رجوع باشید و دلسوزانه در رفع مشکلات آنها تلاش و اقدام کنید.
وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم در واقع عبادت بزرگی است، گفت: با نرم خویی، خوش رویی، متانت و در کمال ادب و احترام پذیرای ارباب رجوع باشید.
مشاور و رئیس دفتر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی برای پاسخگویی سریعتر به درخواست مراجعان، عنوان داشت: هدف ما از راه اندازی دفاتر ارتباطات مردمی و کارکنان و هم چنین راه اندازی سامانه پیامکی، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی هر چه بهتر به آنان است چراکه ما خود را خادم مردم میدانیم.