خوزستان ؛
توسعه اجتماعی و توانمندسازی محلههای استان
اجرای برنامههای توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی، ارتقای سرمایه اجتماعی و فرهنگی، سلامت فردی و اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی در محلههای خوزستان در دستور کار استانداری قرار گرفت.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، استاندار خوزستان گفت: به منظور اجرای برنامه دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی، خدمات مشاورهای از موسسات و شرکتهای واجد صلاحیت پذیرفته میشود.
شریعتی با اشاره به انتشار فراخوان خرید خدمات از این دفاتر افزود: این شرکتها باید دارای شرایط لازم از جمله گواهینامه صلاحیت پایه – ۳ ساماندهی و توانمندسازی بافتهای فرسوده و سکونتگاههای غیررسمی ازسازمان برنامه و بودجه باشند.
وی گفت: این دفاتر باید دارای حداقل ۳ سال تجربه اجرایی مرتبط و انجام موفق ۳ پروژه مرتبط در زمینه توسعه محلات باشند.
شریعتی افزود: فعالیتهای پایه دفتر تسهیلگری و توسعه محلی در زمینه اطلاع رسانی، آگاهی رسانی و جریان سازی.
اجرای برنامه پویای پیشرفت محلهها، اجرای برنامه نهادمحور، پشتیبانی، پیگیری و حمایت اجرای اقدامات عملیاتی توسعهای محله و پایش، ارزشیابی و مستندسازی است.
از متقاضیان واجد شرایط دعوت شده برای اعلام آمادگی و شرکت در مصاحبه و ارزیابی ها، پس از دریافت و مطالعه متن قرارداد و شرح تفصیلی خدمات از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدارک خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگزاری کنند.
همچنین این مدارک در شرایط متقاضی با مهر و امضای تأیید به صورت حضوری استانداری باید به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی تحویل داده شود.
بیشتر بخوانید: موافقت وزارت کشور با ایجاد 4 دفتر تسهیل گری جدید خوزستانمتقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شمارههای ۳۳۳۳۶۰۴۳، ۰۶۱ تماس حاصل فرمایند.