تا ۱۵ مرداد
تمديد مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری از تمدید مهلت تکمیل اطلاعات دارندگان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی در سامانه ارزیابی و رتبهبندی این دفاتر تا پانزدهم مرداد خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حیشاد گفت: سامانه جامع ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی با هدف مکانیزه کردن تمامی فرایندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، بررسی عملکرد و نظارت مطلوبتر بر آنان به صورت برخط راهاندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه تمام مراحل ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستايی در این سامانه، برخط است، افزود: با راهاندازی این سامانه، رتبهبندی دفاتر به صورت الکترونیکی انجام میشود و از این پس خدمات دستگاهها براساس رتبهای که دفاتر در این سامانه کسب میکنند به آنها واگذار میشود.
حیشاد درباره نحوه دسترسی به این سامانه تصریح کرد: ارزیابی دفاتر از ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز شده است و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان تا پانزدهم مرداد ۹۹ میتوانند با مراجعه به این سامانه prsb.cra.ir یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی www.cra.ir، منوی خدمات الکترونیک، پیوند (لینک) ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت؛ اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.