۱۳۷۲ساعت خدمات مشاورهای رایگان در قالب طرح مشاورهای “کال سنتر” در دوران کرونا به شهروندان و دانشجویان ارائه شد.
به گزارش خبرگزاری صداسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری گفت:
دکتر صادقی فر گفت: این خدمات به ۱۰۲۵نفر از شهروندان و دانشجویان از شهرهای مختلف و شهروندان سبزواری شامل ۶۶۵دانشجو و ۳۶۰ شهروند، از ۱۳فروردین ماه تا ۲۸تیرماه سال۹۹ ارائه شده است.
وی افزود: اضطراب، وسواس، افسردگی، ترس از دست دادن عزیزان به دلیل ویروس کرونا، اختلالات خلق و خو در ایام قرنطینه و تاب آوری در زندگی به سبک جدید، در صدر موارد تماس های تلفنی شهروندان با سامانه کال سنتر بوده است.
دکتر صادقی فر گفت: همچنین در طی تماسهای شهروندان با کال سنتر، ۷۵نفر از همشهریان و خانواده هایی که نیاز به زوج درمانی ومشاوره خانوادگی داشته اند با معرفی به کلینیک های مشاوره به صورت حضوری و رایگان از این خدمات بهره مند شده اند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری خاطرنشان کرد: ارائه خدمات سامانه مشاوره کال سنتر، به دلیل استقبال شهروندان و همچنین بازگشت دوباره اپیدمی ویروس کرونا با شعار “ایران را سرشار از همدلی کنیم” همچنان ادامه خواهد داشت.