به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ خانم دکتر بهار مازندرانی مدیر عامل شرکت دانش بنیان بهزی، ارائه کننده خدمات آموزش بیمار، ارتباط با پزشک و پیگیری درمان(فالوآپ) گفت: بهزی سعی دارد خدمات آموزش، پشتیبانی و پایش بیماران را به صورت یکپارچه در اختیار کادر درمان قرار دهد.
وی با بیان اینکه فرایند کنونی خدمات به این شکل است که پزشکان و درمانگران پس از معاینه بیمارانشان را به بهزی می سپارند تا از طریق این خدمات درمان مؤثر تر و ماندگار تری داشته باشند، افزود: از این طریق بیماران آموزش های متناسب با بیماریشان را که در زمان معاینه امکان دسترسی به آنها میسر نبوده را دریافت می کنند.
خانم دکتر مازندرانی گفت: بهزی در طول دوره نقاهت و درمان، از طریق جمع آوری و پالایش داده های گزارش شده از طرف بیماران، ابعاد سبک زندگیشان را می سنجد و از طریق آموزش، یادآوری و ارائه نکات مهم مسیر درمان را تسریع می بخشد.
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان عنوان کرد: این خدمات باعث می شود بیماران به نوعی خود را در ارتباط با درمانگر ببیند و به اضطراب ناشی از کمبود دانش در مورد وضعیت جدید خود دچار نشوند. از سوی دیگر درمانگران از طریق نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن) پزشک بهزی در هر لحظه وضعیت بیماران خود را رصد و بازخود دریافت می کنند. در واقع استفاده از سامانه بهزی فرایند درمان برای درمانگر و بیمار را ساده تر و اثربخش تر می کند. وی تأکید کرد: این سامانه دو بازوی خدماتی دارد از طریق نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن) و وب سایت بیماران توصیه های متناسب با بیماری خود را دریافت می کنند و می توانند سؤالات خود را برای پزشک ارسال کنند و پاسخ بگیرند. از طرفی پزشکان هم می توانند به آخرین وضعیت بهبودی بیمارانشان دسترسی داشته باشند و خدمات درمانی بهتری ارائه کنند.
مازندرانی گفت: این سامانه در دو سال گذشته در قالب طرح پژوهشی و خدمات درمانی با تعدادی کلینیک و پژوهشکده های دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، شیراز و یزد همکاری کرده است.
وی افزود: از بیماران ارجاع شده ۳۹ درصد مرد، ۶۱ درصد زن و از کشورهای ایران، امریکا، ژاپن و سوریه بوده اند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی behzee.com مراجعه کنند.