ارتباط با پزشک و پایش مستمر از جمله نیازهای اصلی بیماران بویژه در زمان فراگیری بیماری است.
همچنین پشتیبانی و آموزش بیماران با معتبرترین توصیه ها، دسترسی به دادههای ارزشمند، افزایش اثربخشی و رضایت بیمار از جمله خدماتی است که به پزشک ارائه میشود.
پانصد پزشک با این گروه همکاری و بیمارستانها و مراکز مختلف مرتبط با بیماران کرونا، بیماران خود را پس از ترخیص با این سامانه همراهی، حمایت و پشتیبانی میکنند.
بسیاری از خدمات «بهزی» رایگان است و برغم هیاهوی اطلاعات درباره کرونا در فضای مجازی، بررسیها نشان داده است که ۶۷ درصد بیماران مطالبی را که «بهزی» برای آنها ارسال میکند نمیدانستند.
توصیههای روزانه «بهزی» در حوزه آموزشهای خودمراقبتی شامل تغذیه، ورزش، خواب، بهداشت روان و ... است.
در این سامانه میتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری از پزشکتان سوال بپرسید یا نمودار وضعیت بهبود خود را ارزیابی و به پزشکتان گزارش کنید.
این سامانه روی سایت بهزی behzee.com و نرم افزارهای کاربردی «اندروید و آی او اس» خدمات رسانی میکند.
بِهزی، سامانه ارائه کننده خدمات آموزش، پشتیبانی و پایش به عنوان خدمات مکمل درمان برای بیماران است. درمانگران (پزشک، پرستار، روانشناس، ماما و ...) پس از تشخیص و دیدار اولیه، بیمار و مددجوی خود را به بهزی میسپارند تا آموزش و مراقبتی متناسب با بیماریشان دریافت کنند.
بِهزی در کنار آموزش شخصی سازی شده روزانه، از طریق جمع آوری و پالایش دادههای گزارش شده از طرف بیمار، ابعاد سبک زندگیشان را میسنجد و با آموزش و یادآوری نکات مهم، مسیر درمانش را تسریع و اثر بخش میکند. این خدمات باعث میشود بیماران در طول مدت درمان در کنار آموزش به نوعی خود را در ارتباط روزانه با درمانگر (پزشک، پرستار، روانشناس، ماما و ...) ببینند و با پشتیبانی لازم با سرعت بیشتری بهبود پیدا کنند.