شرکت دانشبنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق شد نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر پردازش ابری برای مدیریت تمام بخشهای کسب و کار در شرایط دورکاری را طراحی کند .
در واقع از زمانی که فرد یک مشتری بالقوه یا سرنخ را شناسایی میکند، میتواند پروفایلی برای او تشکیل دهد و پس از تبدیلشدن به مشتری بالفعل، همه خریدها و خدمات ارائهشده به او، با این نرمافزار، مدیریت میشود.
یکی از مزایای مهم سامانه پردازش ابری این است که قابلیت یکپارچهسازی با کانالهای ارتباطی مانند پنل پیامک، ایمیل، مرکز تماس تلفنی، فکس و حتی بعضی از شبکههای اجتماعی را دارند، به این معنی که برای ارسال پیامک یا رایانامه، نیازی به ورود به پنلهای مربوطه نیست و از داخل نرمافزار میتوانید پیامهای پارامتریک و سفارشیشده با نام و اطلاعات مشتریان ارسال کنید.
مزیت دیگر نرمافزارهای (CRM24) قابلیت یکپارچه شدن با ابزارهای مرکز تماس (VoIP) است که میتوان خطوط تلفن محل کارتان را به سختافزارهای مرکز تماس متصل کند و با استفاده از نرمافزارها و اپلیکیشنها، در هر نقطه از دنیا تماسها در بستر اینترنت پاسخ داده شود.
شرکت دانش بنیان دادهپرداز پونه با زمینه فعالیت فناوری اطلاعات(نرم افزارو سخت افزار)در سال 1396 در مرکز رشد ساختمان شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر شد.