بنابراعلام روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان
راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان پالایشگاه اصفهان
سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت پالایش نفت اصفهان، باهدف برقراری ارتباط دوسویه در سایت این واحد پالایشگاهی آغاز به کارکرد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابراعلام روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، با راه اندازی این سامانه، تمامی مشتریان پالایش نفت اصفهان میتوانند با دریافت کد کاربری و رمز عبور، هرگونه سؤال، نظر و یا پیشنهاد و درخواست خود را درزمینه خرید محصول، برنامههای فروش و موارد دیگر مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.
در این سامانه با نخستین تماس مشتریان، پروفایلی از مشتری ایجادشده و اطلاعات بهصورت متمرکز نگهداری و در طول زمان روندهای مختلف ازجمله تعداد دفعات ارتباط و مراجعه به خدمات و برنامههای آینده شرکت برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان بر اساس آن مناسبتر از گذشته تدوین میشود.
سامانه مدیریت ارتباط با مشتری قادر است مشخصات کامل مشتریان، قراردادها، صورتحساب کامل٬محصولات خریداریشده، خدمات دریافتی و موارد مربوط را هم بهروزرسانی کند.
همچنین در این سامانه استراتژیها، ارتباطات و طراحی خدمات و محصولات جدید بازنگری میشود.