معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان گفت: همشهریان از این به بعد می توانند بصورت مستقیم با شماره گیری از آخرین وضعیت راه های استان اطلاع پیدا کنند .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، محمدطلا شجاعی در خصوص رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی 141 استان افزود: سامانه 141 از سال 78،در دو بخش گویا و مکتوب راه اندازی شد و تا سال 92 در سراسر کشور صرفا به صورت یک طرفه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها به هموطنان ارائه خدمات داشته است.
وی با بیان اینکه ايجاد نظام پاسخگويي کامل و جامع، مرکز تماس 141 در مدیریت راه های کشور از سال 93 ايجاد شد، اظهارداشت: سال گذشته 661 هزار و 179 تماس با مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برقرار شد.
شجاعی درپایان خدمات ارائه شده از سوی سامانه 141 را پاسخگويي به تماس ها در خصوص وضعيت ترافيکي راه ها، پاسخگويي به تماس ها در خصوص وضعيت آب و هواي مسيرها، پاسخگويي به تماس ها در خصوص انسدادها و يا محدوديت هاي اعمال شده، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه راه ها، ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی و ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی برشمرد و تصریح کرد: پاسخگویی استانی به سامانه 141، موجب افزایش کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماس گیرندگان شده و رضایتمندی بیشتر مخاطبان را به همراه خواهد داشت.