معاون فنی عمرانی شهرداری تهران: ۱۰ ایراد اساسی طرح اولیه زیرگذر کوی نصر برطرف شده است.
صبوری گفت: در صورت اجرای مسیرهای دسترسی بزرگراه شهید چمران و زیرگذر کوی نصر به خیابان گیشا تعادل ترافیکی برهم میخورد، اما در طرح اصلاح شده که مبنای اجرای پروژه قرار گرفت، علاوه بر اصلاح وضعیت دسترسی بزرگراه شهید چمران به خیابان گیشا، مسیر ورودی زیرگذر به این معبر حذف و با طراحی یک دوربرگردان غیرهمسطح روبروی بوستان گفتگو، یک مسیر دسترسی اصولی به خیابان گیشا تعریف شد.
صبوری دیلمی گفت: عملیات اجرایی این پل دوربرگردان جنوب به جنوب، به زودی متعاقب تجهیز کارگاه آغاز خواهد شد و در نتیجه این تمهیدات ۶۰ میلیارد تومان کاهش هزینه داشتیم.
صبوری با بیان آنکه امکان تردد زودتر از موعد بهره برداری در مسیر غرب به شرق زیرگذر کوی نصر، به ویژه در ساعات اوج تردد در حال بررسی است، یادآور شد: شاید در چند روز آینده این مسیر برای مدت ۳ تا ۴ ساعته در طول شبانه روز باز شود تا علاوه بر مدیریت بهتر ترافیک، شهروندان تهرانی نیز شاهد بخشی از تلاشهای خدمتگزاران خود در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران باشند.