رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را ابتکاری مهم دانست که عملکرد آن در مقولاتی همچون فرهنگ سازی بازار سرمایه بی نظیر است
سخنگوی سازمان بورس در ادامه با اشاره به دیگر ویژگیهای نمایشگاه گفت: افزایش ارتباطات را میتوان از ویژگیهای موثر نمایشگاه اعلام کرد؛ نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تحولی است که مخاطبان خود را پیدا کرده است و هر سال هم با قوت هر چه بیشتر دنبال میشود.
وی افزود: از سوی دیگر نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که بزرگترین رویداد مالی کشور هم به حساب میآید، میتواند سواد سرمایه گذاری در بازار سرمایه را افزایش دهد. در این حالت مردم به این سطح از دانش میرسند که خرید و فروش سهام را با ریسک پایین تری انجام دهند.
محمدی در عین حال نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را فرصت بازاریابی برای نهادهای مختلف دانست و گفت: نمایشگاه فرصتی برای نمایش و معرفی آخرین دستاوردهای شرکتها و نهادهای مالی است تا مخاطب و مشتری خود را از این طریق جذب کنند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: فاینکس میتواند حلقه اتصال سه بازار مهم مالی کشور باشد که منجر به تولید ابزارهای جدید برای اقتصاد و رونق تولید شود. همچنین ابزارهای مشترک و محصولات مالی که این سه بازار ارائه میکنند، قطعا برای فرهنگ سازی کمک کننده خواهند بود.
فاینکس ۲۰۱۹ از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار میشود. شرکتهای علاقهمند به مشارکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم میتوانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه کنند.