معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو از کاهش زمان انتظار خودرو برای تعمییر در نمایندگیهای این شرکت خبر داد
سلطانی افزود: امسال اپلیکیشن امداد خودرو راه اندازی شد که بر اساس آن امکان درخواست خدمات خودرویی و همینطور ردیابی خودروهای امدادی وجود دارد.
وی افزود: ایران خودرو امسال طرح اتوکلیک را اجرا کرد که بر اساس آن خدماتی مانند تعویض روغن و فیلتر درب منازل انجام میشود.
وی گفت: بر اساس رتبه بندی که برای خدمات خودرویی در کشور انجام میشود، ایساکو از رتبه هفتم در ابتدای سال ۹۷ به رتبه چهارم در پایان امسال ارتقا یافته است.
سلطانی گفت: همچنین برخی از نمایندگیهای تعمیر ایران خودرو در شیفت دوم از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اقدام به پذیرش خودروها میکند که امسال ۱۳ درصد پذیرشها در شیفت دوم بوده است.