رئیس تامین اجتماعی ساوجبلاغ:سامانه نوبت دهی اینترنتی میز خدمت در تامین اجتماعی شهرستانهای ساوجبلاغ و طالقان راهاندازی شد.
ب
وی با اشاره به جایگذاری سامانه سنجش رضایت مندی مخاطبان سازمان در سامانه نوبت دهی افزود: به منظور ارزیابی میزان بهبود عملکرد و تاثیر ناشی از نوبت دهی اینترنتی، سامانه سنجش رضایت مندی فعال شد و اطلاعات از طریق ارسال پیامک به مخاطبان و متقاضیان نوبت دهی اینترنتی ارسال که نتایج آن بصورت متمرکز اخذ و قابل نظارت و ارزیابی است.
نوزعیم گفت: متقاضیان پس از ورود به سامانه ابتدا شماره تلفن همراه را ثبت می کنند در این صورت کد فعال سازی برای آنان از طریق پیامک ارسال می شود که با وارد کردن کد فعالسازی می توانند از خدمات این سامانه استفاده کنند.
.همچنین با شماره گیری # 142* با خطوط همراه اول می توان نوبت گیری غیر حضوری انجام داد.
رئیس تامین اجتماعی شعبه هشتگرد با اشاره به دسترسی متقاضیان به قوانین ، مقررات و مدارک لازم مربوط به هر واحد جهت راهنمایی گفت: متقاضیان با انتخاب اداره کل استان البرز، شعبه هشتگرد و واحد مربوطه نسبت به ثبت تاریخ ،ساعت و خدمت مورد نظر اقدام نموده سپس با مراجعه حضوری در موعد مقرر خدمات دریافت می کنند.