مسئول رسانههای اجتماعی بسکتبال:
پخش اینترنتی بسکتبال، جایگزین تلویزیون نمیشود
مسئول رسانههای اجتماعی بسکتبال درباره پخش اینترنتی مسابقات توضیح داد: پخش اینترنتی جایگزین تلویزیون نمیشود، بلکه مسابقاتی را پوشش میدهیم که شانس پخش ندارند.
به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صداوسیما؛ رامين طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال دیروز در حاشیه انتخابات هیئت بسکتبال کرمانشاه به برنامهها برای پخش اینترنتی مسابقات بسکتبال اشاره داشت که توضیحات کاملی درباره چگونگی آن نداد.
آرمین امانتی مسئول شبکههای اجتماعی بسکتبال تاکید میکند که برنامه آنها به معنی جایگزینی پخش زنده تلویزیونی نیست. او توضيح داد: رئیس فدارسیون بسکتبال در آن جلسه هم تاکید داشت که ارتباط خوبی با صداوسیما داریم و مسابقات لیگ برتر از طریق تلویزیون پخش مستقیم میشود. برنامه ما در واقع این است که بعضی مسابقات لیگ برتر و دسته یک که کمتر پوشش تلویزیونی دارند، از طریق اینستاگرام به صورت زنده پخش کنیم.
مسئول شبکههای اجتماعی بسکتبال درباره پخش قسمتهای جذاب مسابقات گفت: اخبار، کلیپها و هایلایت مسابقات را هم پخش میکنیم. ضمن اینکه برای تماشاگران برنامههایی از جمله برگزاری مسابقات داریم تا نشان دهیم که بسکتبال چه پتانسیلهایی دارد و میتوان هوادران بیشتری را به این رشته جذب کرد.
پخش مسابقات بانوان
او همچنین درباره پخش مسابقات بانوان تاکید کرد: لباس بانوان بسکتبال را فیبا تایید کرده است و میتوانیم مسابقات آنها را پخش کنیم. همانطور که مسابقات سه نفره دختران را پوشش دادیم، در سوپرلیگ بانوان هم میتوانیم پخش اینترنتی داشته باشیم و از طرفی فیلم حرکات برتر آنها را به صورت کلیپ پخش کنیم.
مسئول شبکههای اجتماعی بسکتبال درباره امکانات موجود برای پخش اینترنتی گفت: امکاناتی که ما برای پخش زنده بازیها نیاز داریم، در تهران وجود دارند. تمهیداتی هم برای شهرستانها در نظر میگیریم که بتوانیم پخش زنده دو سویه کار کنیم یا آنها مسابقه زنده را برای ما بفرستند که پخش کنیم. در حال کار روی این مسائل هستیم که کمی سخت، اما شدنی است.
امانتی درباره برنامههای مربوط به لیگ ادامه داد: تیم مارکتینگ راه انداخته ایم که از افراد داوطلب هم کمک میگیریم. علاوه بر کمکهایی که روابط عمومی فدارسیون به خبررسانی میکند، افرادی را هم در زمینه طراحی به کار گرفته ایم که کمک زیادی میکنند.
او با اشاره به پتانسیلهای رشته بسکتبال گفت: میتوانیم از طریق شبکههای اجتماعی اسپانسرهایی بگیریم که به بسکتبال کمک کنیم. باید جذابیتهای این رشته را به مردم نشان دهیم و خدمات خوبی را به خانواده بسکتبال ارائه کنیم.