پایون ایران در دو بخش ملی و تجاری به همت سازمان توسعه تجارت در دومین نمایشگاه برند جاده ابریشم 2018 برپا شد.
وی اظهار داشت: بر اساس تفاهم های صورت گرفته میان دفتر رایزنی ایران در شانگهای و شورای توسعه تجارت چین_شانگهای، پاویون ایران با تخصیص شرایط ویژه به ایرانیان برپا شد که در آن 24 شرکت در فضای 300 متر مربع، کالا و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.
دهقانی افزود: کالاهایی همچون انواع فرش، تابلو فرش، انواع خشکبار، زعفران، صنایع دستی، زیورآلات و گیاهان دارویی از سوی شرکتهای ایرانی حاضر به نمایش گذاشته شد.
رایزن بازرگانی ایران در شانگهای گفت: در این رویداد، ایران در کنار 5 کشور منتخب دیگر، کنفرانس معرفی فرصتهای تجاری و سرمایه گذاری خود را برگزار کردند.
از میان 43 کشور مشارکت کننده در این نمایشگاه، پاویون ایران به عنوان پر مخاطب ترین پاویون کشوری، پوشش خبری وسیع رسانه های چینی و بین المللی را به خود اختصاص داد.