فعالیت دستگاههای اجرایی استان مرکزی در خصوص خدمت رسانی و رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان ارزیابی میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ استاندار مرکزی در نشست اعضای شورای حمایت از حقوق مصرف کننده، ارزیابی دستگاه های خدمت رسان را کار زیربنایی دانست که موجب اعتماد جامعه و مردم می شود.
گفت: دستگاههای موفق در خدمت رسانی با در نظر گرفتن رضایت مندی، تشویق و اداراتی که مردم از آنها راضی نباشند باید پاسخگو باشند.
او افزود: ارزیابی از دستگاهای خدمت رسان پس از تعطیلات نوروزی در 5محور اطلاع رسانی، نحوه خدمات رسانی، نظر سنجی، رسیدگی به شکایات و آموزش و فرهنگ سازی انجام خواهد شد.
در این جلسه هر یک از مدیران شورا، مواردی را در خصوص دستگاه های خدمت رسان بیان کردند.
ماده شش قانون حمایت از مصرف کننده، سال88 مصوب و به دستگاه ها ابلاغ شده است.