بررسی مشکلات طرح اقدام مسکن ملی در شورای مسکن استان سمنان
بررسی مشکلات طرح اقدام مسکن ملی در شورای مسکن استان سمنانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما استان سمنان، منوچهر فخری، معاون امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن این استان بر تعیین تکلیف طرح های مسکن مهر تاکید کرد و گفت : حدود چهار هزار واحد مسکونی در مسکن مهر بلاتکلیف است که مقرر شد این واحد‌ها در قالب طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان واگذار شود.

فخری با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح اقدام مسکن ملی در استان سمنان  کمک به  اقشار آسیب‌پذیر جامعه است گفت: باید تلاش شود که ساختمان‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب ساخته و به متقاضیان تحویل داده شود. 

 معاون استاندار از فراهم بودن امکانات  آب ، برق ، گاز و مخابرات  برای اجرای این طرح و اعطاء تسهیلات کم بهره به افراد بی بضاعت متقاضی خبر داد و گفت: شهرداری هم در اجرای طرح اقدام مسکن ملی در استان سمنان با تخفیف مناسب در عوارض در بهبود روند اجرای این طرح مشارکت می کند.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان  تصریح کرد: پنج هزار و ۲۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان  سمنان وجود دارد و ۶ هکتار زمین در شرق و غرب استان سمنان با تغییر کاربری  برای اجرای این طرح تخصیص یافته است.