در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار
همه محصول‌ها در میادین برچسب قیمت دارد
همه محصول‌ها در میادین برچسب قیمت داردبه گزارش خبرگزاری صداوسيما به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه نصب برچسب قیمت، علاوه بر آگاهی دادن به مصرف‌کننده در رابطه با قیمت و دادن قدرت انتخاب به وی از طریق مقایسه کالای مورد نظر با محصولات مشابه، می‌تواند در کاهش تخلف‌های احتمالی واحد‌های صنفی نیز مؤثر باشد، افزود: نصب برچسب قیمت، علاوه بر روان‌سازی جریان توزیع، در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
وی گفت: نصب نشدن برچسب قیمت، به نحوی نادیده انگاشتن حقوق مصرف‌کننده است، از این رو نه تنها به عنوان وظیفه سازمانی، بلکه به عنوان مسئولیت اجتماعی، خود را ملزم به احترام به حقوق مصرف‌کنندگان، که این موضوع یکی از مصادیق مهم آن است، می‌دانیم.
راد با بیان اینکه یکی از دلایل و عوامل استقبال روزافزون از میادین میوه و تره بار، شفافیت در قبال شهروندان و احترام به حقوق مشتریان از طریق قانونمند کردن فرآیند خرید و فروش محصول‌ها در این مراکز خدماتی است، تصریح کرد: برخورداری از حق اطلاع از قیمت کالا قبل از خرید، از حقوق ابتدایی و بدیهی مصرف‌کنندگان است و بر همین اساس، رعایت دقیق این حق را تکلیف خود می‌دانیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد:همه غرفه‌های موجود در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار از جمله غرفه‌های میوه‌ها، محصولات فرنگی، مواد پروتئینی، کالا‌های بازرگانی و سایر نیاز‌های مصرفی شهروندان، موظف هستند قیمت فروش را در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار دهند.
وی افزود:همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا سازمان مدیریت میادین را به عنوان سازمان حامی حقوق مصرف‌کنندگان، به الگوی احترام به مشتری و مشتری‌مداری تبدیل کنیم.