لزوم دریافت نظرات مردمی برای بهبود خدمت‌رسانی به زائران رضوی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از مرکز جامع ارتباطات مردمی لزوم دریافت نظرات مردمی برای بهبود خدمت‌رسانی به زائرانآستان قدس رضوی (۱۳۸) از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات زائران و مجاوران و نحوه ثبت و پیگیری پیغام‌ها از طریق این سامانه قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در این بازدید بر ضرورت توسعه پل‌های ارتباطی میان مردم و مسئولان تأکید و اظهار کرد: وجود تشکیلات ارتباطات مردمی در هر نهادی برای بهبود خدمت‌رسانی بسیار مهم و ضروری است.
وی افزود: وجود این مرکز در آستان قدس برای دریافت انتقادات، پیشنهادات و دیدگاه‌های مردمی اهمیتی بسیار بالا دارد، چرا که مردم این آستان نورانی را از خود می‌دانند و نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کنند و حق هم همین است، زیرا این بارگاه متعلق به همه بوده و ما خادمان زائران این آستان کبریایی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین خطاب به مسئولان مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی تأکید کرد: حتما بنده را بطور مستمر در جریان نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم قرار دهید.