سرمايه گذاري 80 هزار ميليارد ريالي بانک ملت در پارس جنوبي
مديرعامل بانک ملت از سرمايه گذاري 80 هزار ميليارد ريالي بانک ملت در پارس جنوبي خبر داد.
به گزارش
خبرگزاري صدا و سيما به نقل از روابط عمومي بانک ملت، علي رستگار مديرعامل و محمد بيگدلي رييس هيات مديره اين بانک در سفر به استان بوشهر، از پروژه در حال تکميل فازهاي 21 و 22 پارس جنوبي بازديد كردند و با بخش هاي مختلف اين پروژه ها آشنا شدند.
بانک ملت تاکنون بيش از 80 هزار ميليارد ريال ( ارزي و ريالي) در فازهاي مذکور از طريق اعطاي تسهيلات و انتشار اوراق مشارکت، سرمايه گذاري کرده است.
بانک ملت سرمايه گذاري چهار ميليارد و 500 ميليون دلاري در فازهاي 22 تا 24 پارس جنوبي را نيز در دستور کار دارد که بيش از 80 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
همچنين خدمت جديد بانک ملت با عنوان يکبار رمز پيامکي(SMS OTP) در حاشيه پنجمين همايش بانکداري الکترونيک و نظام هاي پرداخت رونمايي شد.
به گزارش روابط عمومي بانک ملت، حسين حيدري معاون مديرعامل بانک ملت در امور بانکداري تجاري و شخصي در مراسم رونمايي از اين خدمت اظهار داشت: يکبار رمز پيامکي محصولي جذاب و منحصر به فرد است که جايگزين مناسبي براي توکن فيزيکي است و براي مشتريان بسيار جذاب خواهد بود.
وي با بيان اينکه محصولات جديد بانک ملت با هدف تکميل زنجيره ارزش اين بانک و براساس مطالعات صورت گرفته از بازار طراحي و عرضه مي شود ، گفت: يکبار رمز پيامکي در عمل توکن فيزيکي را از چرخه مبادلات حذف خواهد کرد اما بانک ملت با توجه به نيازِ بخشي از مشتريان، همچنان توکن فيزيکي را هم در سبد محصولات خود حفظ خواهد کرد.
معاون مديرعامل بانک ملت، امن بودن و از بين بردن ريسک هاي ناشي از كارهاي اينترنتي براي مشتريان و حصول اهداف پليس فتا در بالابردن ضريب امنيت فضاي مجازي را در تراکنش هاي الکترونيک از مهم ترين آثار ارايه خدمت يکبار رمز پيامکي خواند.
وي اظهار داشت: بي نيازي به توکن فيزيکي يکبار رمز، حذف مراحل طولاني در يکبار رمز همراه، سهل الوصول و کاربرپسندبودن خدمت، مستقل بودن خدمت از ساير سامانه ها و عدم نياز به نصب سامانه هاي واسطه و جديد در تلفن همراه مشتري، افزايش سرعت انجام تراکنش به دليل عدم پيچيدگي خدمت، افزايش اطمينان مشتريان نسبت به امنيت سامانه بانکداري اينترنتي، مقرون به صرفه بودن خدمت و کاهش هزينه هاي مشتري، عدم نياز به ارايه خدمات پشتيباني حضوري به مشتريان همانند توکن فيزيکي و افزايش رضايت مشتريان و ترغيب آنها به استفاده از خدمات بانکداري اينترنتي از جمله ويژگي هاي يکبار رمز پيامکي بانک ملت است.
حيدري با اشاره به رونمايي از چند محصول جديد الکترونيک بانک ملت در هفته هاي گذشته، اعلام کرد که اين بانک براي افزايش رضايت مشتريان و پاسخگويي به نيازهاي آنها، برنامه هاي وسيعي را در دستور کار دارد.
به گفته وي، در ايام مبارک دهه فجر هم از تعدادي از محصولات نوين بانک ملت در عرصه الکترونيک رونمايي خواهد شد.
سقف انتقال وجه بين حساب هاي بانک ملت و انجام حواله هاي پايا و ساتنا با انواع توکن (يکبار رمز) يک و نيم ميليارد ريال در هر شبانه روز است.