پخش زنده
امروز: -
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشتهای مشترک سازمان تعزیرات حکومتی مراحل رسیدگی به شکایت های مردمی از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان گفت: این سامانه فعال است و به همه پیام های ارسالی در اسرع وقت رسیدگی می شود.
وی افزود: شکایت ها از سراسر کشور به این سامانه پیامکی ارسال میشود و کارشناسان اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات آن را به مدیرکل استان مربوطه ارسال می کنند.
سرابیان گفت: به محض ارسال نامه به استان این امر از طریق پیامک به فرد شاکی اطلاع داده می شود.
وی افزود: اداره کل استانی پس از رسیدگی به شکایت نتیجه را به اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می کند و پس از آن نتیجه رسیدگی به شکایت از طریق سامانه پیامکی به اطلاع فرد شاکی می رسد.