پخش زنده
امروز: -
معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و سامانه تلفنی ۱۱۱ جایگزین طرح مشکلات مردم از طریق ارائه نامه به رییس جمهوری شده است.
به گزارش واحد مرکزی خبر، علی اصغر احمدی امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی در مشهد افزود: در سفر آتی هیات دولت و رییس جمهوری به خراسان رضوی مرکز ارتباطات مردمی با حدود 400 نیرو در مشهد راه اندازی می شود.
احمدی ادامه داد: این افراد با استقرار در یک سالن، سامانه تلفنی 111 را برای دریافت سخنان، نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردم راه اندازی می کنند تا مردم از طریق این سامانه با رییس جمهوری یا اعضای هیات دولت ارتباط برقرار کنند.
وی در تشریح نحوه کار این سامانه بیان کرد:حرفهای مردم ازسوی کاربران این سامانه شنیده و ثبت می شود و به هر تماس گیرنده یک کد رهگیری داده می شود تا از طریق آن بتواند پاسخ رییس جمهوری و هیات دولت را پیگیری و دریافت کنند.