پخش زنده
امروز: -
مرکز جدید سامانه ۱۹۳ ویژه پاسخگویی به مشتریان شرکت ملی پست ایران راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این مرکز تلاش شده است با بهره گیری از هوش مصنوعی ،کیفیت پاسخگویی به تماس گیرندگان و همچنین نظارت بر روند پاسخگویی کاربران ارتقا پیدا کند.
روزانه میانگین ۱۲هزار تماس با این سامانه در سراسر کشور برقرار میشود که حداکثر زمان انتظار تماس گیرندگان ۲۰ ثانیه است.
در کنار این مرکز پاسخگویی، اتاقی هم برای رصد نحوه پاسخگویی و ارزیابی علت تماسها تعبیه شده است که نتایج بررسیها در اختیار مدیران پست قرار میگیرد.