شهرداری یزد در پاسخگویی به درخواستهای مردمی سرعت عمل داشته باشد
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد: روند پاسخگویی به مطالبات و درخواستهای مردم در شهرداری یزد سرعت بگیرد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نیکونژاد گفت: یکی از مهمترین انتظارات مردم در مواجهه حضوری با اعضای شورا این است که چرا شهرداری در مواجهه با درخواستها و مطالبات مردم سرعت عمل به خرج نمیدهد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر از آن دسته از مدیران و کارشناسان دلسوز و زحمتکشی که امورات مردم را به خوبی انجام میدهند، افزود: در شرایط فعلی و در روزهایی که به پایان سال نزدیک میشویم باید با عزم جدی و کار جهادی پیگیر رفع مشکلات و مسائل مردم باشیم.
به گفته وی: مردم انتظار دارند که شهرداری به سرعت و به طور مؤثر به نیازها و مشکلات آنها پاسخ دهد. این موضوع به ویژه زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند که افراد با مشکلاتی مانند نواقص زیرساختها، خدمات عمومی، یا مسائلی که به کیفیت زندگی شهری آنها مربوط میشود، مواجه هستند.
نیکونژاد تصریح کرد: همچنین، شفافیت در روند تصمیمگیریها و اطلاعرسانی به موقع در مورد اقدامات انجام شده میتواند به افزایش رضایت عمومی و تقویت اعتماد مردم به نهادهای محلی کمک کند.