بررسی راهکارهای افزایش همکاری و شناساندن سامانه ۱۲۲ به مردم و مشترکین
در جلسه مشترک مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با مدیر دفتر ارتباط با مشتریان، راهکارهای افزایش همکاری و شناساندن سامانه ۱۲۲ به مردم و مشترکین مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که پیرو ابلاغ شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، مقرر گردید مصاحبه خبرنگار دفتر روابط عمومی و صدا و سیما با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جهت تبیین وظایف ۱۲۲ به آحاد و عموم مردم انجام و برای حضور کارشناسان شرکت و بیان مستمر خدمات واحد ۱۲۲ در برنامههای تلویزیونی و رادیویی محلی بویژه در برنامههایی که به زبان محلی برای جامعه هدف روستائیان و کشاورزان اجرا میشود، مدنظر قرار گیرد.
استفاده از ظرفیت رابطین روابط عمومی امورهای آب و فاضلاب شهرستانها جهت ارتباط گیری با ادمین پیجها و کانالهای اختصاصی روستاها جهت انتشار پوستر وظایف ۱۲۲ در رسانههای خود، اخذ آمار مقایسهای تعداد تماسهای روستاهای شهرستانهای استان با ۱۲۲ و پیگیری و ایجاد انگیزه بین همکاران رابط روابط عمومی جهت بهبود و ارتقای آمار تعداد تماس گیرنده، نصب بنر معرفی وظایف ۱۲۲ در ورودیهای برخی از روستاهای مهم استان با تعداد مشترک و آحاد زیاد، نامه نگاری و در صورت لزوم برگزاری جلسه با فرماندارن و بخشداران شهرهای استان جهت تبیین دقیق وظایف ۱۲۲ و شناشاندن این سامانه به مردم توسط بخشداران، دهیاران و ائمه جماعت، استفاده از ظرفیت سازمان جهاد کشاورزی که ارتباط مستمر و تنگاتنگی با روستائیان دارد در جهت بازتعریف وظایف ۱۲۲ به روستائیان و ترغیب آنها به پیگیری حل مشکلاتشان از طریق شماره تلفن ۱۲۲، استفاده از ظرفیت ارتباطی و اعتباری فروشندگان سموم و نهال در رابطه با مدد گیری از آنها جهت توزیع بروشورها و یا هر روش تبلیغی و تبیینی دیگر در رابطه با وظایف ۱۲۲ و تهیه برنامه و شعر خاص جهت معرفی وظایف ۱۲۲ به کودکانی که در جشنهای نخستین واژه، آب و یا مواردی از این قبیل شرکت میکنند، از دیگر مصوبات این جلسه بود.