پخش زنده
امروز: -
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت آبفای کشور: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (سامانه ۱۲۲) جزو سه مرکز برتر کشور است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی بختی در حاشیه مانور تاب آوری و استقامت مراکز تماس در شرکت آبفای یزد گفت: شرکت آبفای یزد جزو سه شرکت برتر کشور در زمینه کاهش مدت زمان رسیدگی به حوادث در حوزه استحفاظی است و مرکز ارتباط با مشتریان استان یزد میتواند الگویی برای سراسر کشور باشد. وی به برگزاری مانور تاب آوری و استقامت مراکز تماس هم اشاره کرد و گفت: این مانور با هدف ارزیابی میزان چالاکی و سازگاری نیروها با شرایط بحرانی و پیاده سازی آن در واقعیت برگزار شد.