پخش زنده
امروز: -
علاقه مندان می توانند فیلم های سینمایی روز را به صورت رایگان از تلوبیون تماشا کنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون با حضور در استودیو شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره برنامهها و صفحات جدید تلوبیون و نحوه انتخاب فیلمهای سینمایی گفت: صفحه فیلم و مجموعه ها روزانه بیش از یک میلیون بازدید کننده دارد، این حجم از بازدیدکنندگان که در مواقع اکران برخط فیلمهای سینمایی به چند برابر میرسد، مزیتی را برای تلوبیون بوجود می اورد که بتواند فیلم های سینمایی که اقبال عمومی دارد و مخاطبان زیادی دارند را در درون خودش با مدل اقتصادی که تولید کننده محتوا هم بهرهمند بشود و نیازی نباشد که بلیط فروشی صورت بگیرد و مردم هزینه بپردازند درون خودش انجام بدهد.
وی افزود: تعداد فیلمهایی که تا به امروز اکران شده در صفحه فیلم و مجموعه تلوبیون، این مدل به این صورت است که به صورت رایگان و با دیدن تبلیغات حامی مالی مردم میتوانند در اپلیکیشن و وب سایت تلوبیون فیلمهای سینمایی روز را تماشا کنند. این فیلمها برای اولین بار اکران می شود و مزیت برای تولید کننده محتوا این است که علاوه بر اینکه درآمدش تضمین شده به علت مخاطب زیاد و از طرف حامی مالی، مخاطبان بسیار زیادی بیش از آن چیزی که در سایر پلتفرمها میتواند به خودش جذب کند اینجا میتواند در تلوبیون داشته یاشد.
وی گفت: سینمایی «سرهنگ ثریا» هم با همکاری سازمان رسانهای اوج و معاونت فضای مجازی در تلوبیون از روز جمعه اکران خودش را آغاز کرد و با ترویج خوبی که در شبکههای سیما صورت گرفت اقبال خوبی تا الان داشته است.
وی گفت: مخاطب هزینه اینترنت را میپردازد، هزینه اشتراک نمیپردازد، ولی در مخاطبان اینترنت ثابت یا خانگی مخابرات، حتی هزینه اینترنت را نمیپردازند و کاملا رایگان میتوانند تماشا کنند.
وی در پاسخ به این سوال که این فیلمها تا چه زمانی در تلوبیون است افزود: تفاهم ما با هرکدام از تولید کنندگاه محتوا متفاوت است، ولی حداقل یک سال این فیلمها در تلوبیون است و ما اجازه داریم آنها را نمایش بدهیم.
وی درباره فیلمهای بعدی تلوبیون و اینکه این روند ادامه پیدا میکند یا نه گفت: در حال مذاکره هستیم با تولید کنندگان محتوا، فیلمهای سینمایی که در صفحه اکران و یا بعد از اکران هستند با آنها مذاکره میکنیم، امیداوریم بتوانیم به صورت منظم جدولی را خدمت مردم ارایه بدهیم
وی درباره میزان آگهیهای قبل یا هنگام تماشای فیلمها گفت: بیشترین میزانی که اتفاق افتاده تا الان دو یا سه تا باکس چند ثانیهای نهایت ۶ ثانیه است بیش از ۳۰ ثانیه میزان آگهی ها تا الان نبوده است.
وی درباره برنامههای المپیک هم گفت: سازمان صداوسیما هزینه بسیار زیادی کرده و حق پخش بازیها را خریداری کرده و این به معنی است ما حدود هشت یا نه خط قابل دریافت از پاریس داریم که انواع ورزشها در آن به نمایش در می آید، شبکه سه و شبکه ورزش با تمام توان خودشان نهایت دو یا سه خط از این چندین خط را میتوانند ارابه داشته باشند ما در تلوبیون چهار شبکه ورزشی را از قبل داشتیم که اختصاص دادیم به این رقابتها، یعنی علاوه بر شبکه سه و شبکه ورزش، مردم با مراجعه به تلوبیون میتوانند ورزشهایی که مورد علاقه خودشان است و احتمال فرصت ارایه در این دو شبکه سراسری را ندارند در تلوبیون ببینند.
وی گفت: نحوه ارایه این هم به دو صورت است، یکی این که چهار تا شبکه خطی که ما هر روز کنداکتور اینها را اعلام میکنیم. دوم یه صورت رویداد محور است که در صفحه المپیک ما اینجا هر رویداد مهمی را جدا کردیم و هر روز صبح که مخاطبان ورزشی مراجعه کنند به صفحه المپیک تلوبیون میتونند رویدادهای مهم آن روز را بینند.
وی درباره کارون ایران گفت: دو اتفاق مهم افتاده در صفحه المپیک ما برای کاروان ایرانی، یکی صفحه ویژه کاروان ایران است که الان اگر مخاطبان به تلوبیون مراجعه کنند میتوانند این را ببیند که به ازای هر رشته و براساس جدیدترین رویدادی که برای کاروان ایران اتفاق میافتد، راه اندازی شده است، این در واقع یک آرشیوی کاملی از تمام بازیهای تیمهای ملی ایران و همچنین آن جیزی که به صورت زنده اتفاق میافتد، علاوه بر آن، ما به ازای هر ورزشکار هم یک صفحه ایجاد کردیم، که علاوه بر مستندهایی که از آنها ساخته شده در سازمان آنجا ارشیو میشود، رویدادهای ورزشی شان هم هست.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر از این برنامهها به صورت زنده پخش می شود گفـت: تمام مسابقات المپیک هر آن چیزی که قابل پخش است از رسانه ملی به صورت زنده از تلوبیون پخش میشود و بعد هم آرشیو میشود به طرق مختلف، یکی از این طرق مختلف این است که هر رشته به صورت مجزا آرشیو میشود. یک کار ویژهای که برای المپیک انجام شده این است که ما به ازای هر کدام از این مدال آوران هم یک صفحه ایجاد کردیم.
وی درباره مسابقه پیش بینی مدال آوران المپیک هم گفت: برای اولین بار است که در یک سامانه رشتههای مهم المپیک را پیش بینی کردیم و ورزشکاران را درونشان قرار دادیم و برای اولین بار مردم میتوانند پیش بینی کنند که کدام در کدام رشته، کدام یک از ورزشکاران چه مدالی را کسب می کنند. اولین هدف از این کار این است که مردم با ورزشهای مختلف آشنا می شوند.، ما محتوای خوبی را آماده میکنیم در صفحه آن ورزش قرار میدهیم اگر کسی آن محتوا چند دقیقهای را ببیند می تواند خیلی راحتتر و دقیقتر پیش بینی را انجام بدهد، برای اینکه جذابیتش بیشتر باشد، حامیان مالی تلوبیون به ما کمک کردند تا هر کسی که وارد این مسابقه می شود بتواند یک سوت طلا هدیه بگیرد به ازای هر پیش بینی درست مدال طلا، یک سوت طلا دبگر، نقره دوسوم و برنز یک سوم سوت طلا میتوانند هدیه بگیرند از تلوبیون، یعنی اولا هر کسی که وارد می شود از هدیه تلوبیون بهرهمند می شود و درست پیش بینی کند یا دوستانش را دعوت بکند به پیش بینی و شرکت در این مسابقه به همین مدل می تواند بهرهمند شود از جوایز تلوبیون. جایزه بزرگ هم داریم که سعی می کنیم به نفر برتر و نفرات برتر جوایز ارزشمندی بدهیم.
وی درباره شرکت در این مسابقه گفت: کسانی که آشنا هستند اطلاع دارند ولی کسانی که ناآشنا هستند می توانند در موتورهای جستجو کلمه تلوبیون را جستجو کنند. در صفحه اول تلوبیون دو بخش وجود دارد بخش اول صفحه المپیک است و بخش دوم بخش این مسابقه است انجا وارد میشوند شماره موبایل خودشان را وارد میکنند یک کد براشون میاد آن کد را که وارد کردند جایزه شان را گرفتند، اولین جایزه را آنجا دریافت میکنند و بعد میتوانند وارد مسابقههای مختلف شوند، هر روز یکسری از مسابقات به اتمام میرسد منقضی میشود ما در صدر به آنها پیشنهاد می دهیم که اول آنها را ببیند و بعد وارد سایر مسابقات بشوند که فرصت دارد و این کار تا پایان مسابقات المپیک ادامه دارد.
وی درباره برنامههای پارا المپیک هم گفت: دقیقا همین برنامههایی که الان برای المپیک است سعی میکنیم برای ورزشهای پارا المپیک هم داشته باشیم.