پخش زنده
امروز: -
سرپرست بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت: مدیران و معاونان شهرداری بندرعباس برای رسیدگی به شکایات مردمی در مرکز سامانه تلفنی ۱۳۷ آماده پاسخگویی به مشکلات مردم هستند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ اسماعیل موحدی نژاد افزود: از یکم تیر تا ۳۰ شهریور ماه مدیران و معاونان شهرداری بندرعباس به صورت چرخشی پاسخگوی مردم هستند.
وی افزود: به طور مثال مدیر منطقه یک ۱۱ تیرماه، مدیر منطقه دو، ۱۲ تیرماه، مدیر منطقه سه ۱۳ تیرماه و مدیر منطقه چهار ۱۶ تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر آماده شنیدن مشکلات مردم هستند و برنامه دقیق پاسخگویی مسئولان و مدیران به صورت روزانه از روابط عمومیهای شهرداری و رسانهها اعلام میشود.
بیشتر بخوانید: بهره برداری از پل پیامبر اعظم؛ اواخر خرداد
سرپرست بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت: هدف از اجرای این طرح اعتماد سازی و مشارکت مردم در اداره امور شهری است.