پخش زنده
امروز: -
در هشتمین رویداد ملی اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری، شرکت آب و فاضلاب مشهد جزو صد شرکت برتر در زمینه مشتری مداری معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: واحدهای مشتری مدار کشور برای حمایت از حقوق مصرف کننده در راستای تحقق شعار سال جاری (جهش تولید با مشارکت مردم) و نیز در جهت تحقق برنامه هفتم توسعه و رسیدن به رشد اقتصادی گام برداشته اند.
حسین اسماعیلیان تصریح کرد: مدلهای موثر مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان، ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت و وفاداری مشتریان، اشاعه فرهنگ رضایتمندی مشتری، تاثیر شناخت نیاز مشتریان بر استراتژیهای حوزههای مختلف سازمانی از جمله اهداف مهم این رویداد بود.
رویداد ملی هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری ۹ خرداد امسال در محل مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد .