پخش زنده
امروز: -
سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجانغربی گفت: سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز استان راهاندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرزاد تیغپناهی اظهار کرد: سرویس پیامکی راهنمای دو طرفه شرکت گاز استان با سرشماره ۳۰۰۰۱۹۴۰۴ با هدف راهنمایی مشترکین و تسهیل در فرایند خدماترسانی به ارباب رجوع راهاندازی شد.
وی گفت: در این سرویس، متقاضی دریافت خدمت از شرکت گاز آذربایجانغربی، با ارسال کلمه "راهنما" به سرشماره مذکور، لیست راهنمایی را دریافت و سپس مراحل را براساس نیاز خود، طی میکند.
سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجانغربی با بیان اینکه در قالب این سرویس، سه خدمت پرمتقاضی برای متقاضیان راهنمایی میشود، خاطرنشان کرد: این خدمات شامل ثبت رقم کنتور و آخرین صورتحساب صادره، اشتراکپذیری و تغییرنام اشتراک است.
تیغپناهی تاکید کرد: قابلیتهای این سرویس پیامکی قابل افزایش است و در صورت نیاز نشبت به توسعه آن اقدام خواهد شد.