پخش زنده
امروز: -
امسال ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری رسیدگی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان امسال تاکنون ۶ هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.
رحمتی افزود: از این تعداد هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.
وی افزود: از مجموع گزارشهای دریافتی پنج هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.
رحمتی گفت: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بود است.
وی خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ میتوانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴ شکایات خورد را بارگذاری کنند.