ارائه بیش از ۲۰۰ هزار خدمت الکترونیکی به مشترکین آب و فاضلاب در آذربایجان غربی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: در سال کذشته بیش از ۲۰۰ هزار خدمت الکترونیکی به مشترکین آذربایجان غربی ارائه شده است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه سیاست وزارت نیرو توسعه خدمات الکترونیکی و حذف تدریجی مراجعات حضوری است، اظهار داشت: در این راستا با فراهم ساختن زیرساختهای لازم در امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، ۲۲ خدمت در زمینه انشعابات آب و فاضلاب از طریق دادههای الکترونیکی ارائه میشود.
وی با بیان اینکه در کنار این اقدام، از طریق پورتال شرکت نیز خدمات الکترونیکی به مشترکین و مردم ارائه میشود، افزود: با عقد قرارداد با ۶۵۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ارائه سطح دسترسی به آنها، مردم با مراجعه به این دفاتر خدمات مورد نیاز خود را دریافت میکنند.
اشرفی، کاهش ترددهای شهری، صرفه جویی در وقت و هزینه و سهولت دسترسی به خدمات را از مزایای این طرح برشمرد