پخش زنده
امروز: -
فناوران یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق شدند نرم افزار تلفن همراه مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی را تولید کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید و طراحی نرم افزار تلفن همراه مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی شده است که از طریق آن با مجازی سازی درخواستها،نوبتها و خدمات رسانی، نیاز به حضور را به حداقل رسانده و بر اساس نیاز مشتری، مشاغل خدمت رسان را در بهینهترین زمان به محل ثبت درخواست میرساند.
نرم افزار تلفن همراه مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی، به منظور تسهیل هماهنگی بین مشتریان و صاحبان مشاغل خدماتی تهیه شده است.
بدین صورت که مشتریان میتوانند از صاحبان مشاغل خدماتی که در نرم افزار تعریف شده اند، درخواست نوبت برای دریافت خدمات رسانی و صاحبان مشاغل این درخواستها را به اعضا تیمی که در نرم افزار ایجاد کرده اند، براساس تخصص آنها ارجاع و زمان و مکان خدمات رسانی را در تقویم نرم افزار تعیین میکنند.
به گفته ناصر محمودی، مدیرعامل این شرکت، در عصر فن آوری و خصوصا مجازی سازی سعی بر کاهش رفت و آمدها و ازدحام در اماکن عمومی شده است.
وی گفت: محصول ارائه شده نیز با مجازی سازی درخواستها، نوبتها و خدمات رسانی، نیاز به حضور را به حداقل رسانده و مشاغل خدمت رسان را طبق بهینهترین زمان به محل ثبت درخواست میرساند.
وی ادامه داد: این نرم افزار در بخش خانگی مراکز تجاری و هر بخشی که نیاز به خدمات رسانی از سوی مشاغل خدمت رسان دارند، کاربرد دارد.
محمودی در خصوص ارزش و اهمیت نرم افزار تلفن همراه مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی در اقتصاد تصریحکرد: این محصول با هزینه ۲۰ هزار دلار با همکاری یک شرکت خارجی در نسخه mvp توسعه داده شدهاست و سرویس پرمیوم نسخه تجاری آن در مارکتهای جهانی سالانه ۴۰۰ دلار به فروش میرسد.
به گفته او، در بازار داخلی ایران نمونههای مشابه این نرم افزار وجود دارد، اما امکانات نرم افزارهای مذکور صرفا در حوزه معرفی مشاغل است.
وی ادامه داد: این محصول به زبان انگلیسی نیز پیاده سازی شده و از لحاظ تکنیکال و قیمت امکان رقابت با نمونههای مشابه خارجی را دارد.
محمودی درباره مهمترین مزیت این محصول در مقایسه با نمونه مشابه خارجی گفت: امنیت بسیار بالاتر با توجه به کدنویسی تمیز براساس استانداردهای جهانی، بهره گیری از متدهای بهینه سازی، تطبیق و تنوع امکانات اپلیکیشن و تهیه فهرستی متنوع از مشاغل خدمت رسان از جمله مزیتهای این محصول است. با توجه به ماهیت این اپلیکیشن تمام مشاغل خدماتی از جمله افرادی که دارای مکان ثابت یا دفتر برای ارائه خدمات نیستند میتوانند مشتریان خود را گسترش دهند و درآمد کسب کنند. در حال حاضر نیز درصدد افزودن فرآیندهای سفارشی بیشتر به آن هستیم.
مدیرعامل این شرکت گفت: با توجه به تولید محصول بر اساس استانداردهای جهانی و زبان لاتین و در تعامل با یک شرکت رومانیایی، در صدد هستیم تا محصول را به تمامی بازار اروپا معرفی کنیم.