پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به رونمایی اخیر صورتگرفته از بازیهای رومیزی بچه زرنگ، گفت: تلاش میکنیم در آینده نزدیک مجدداً محصولات جدیدی را در چرخه تولیدات و پیوستهای فرهنگی بچه زرنگ رونمایی کنیم.
«حامد علامتی» مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما اظهار کرد: سینمای کودک و نوجوان یکی از قالبهای سینمایی استراتژیک دنیاست که در دوره کنونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز مورد اهتمام و توجه جدی قرار گرفته است و از این رهگذر نیز «سینمایی پویانمایی» موثرترین رسانه برای مخاطب کودک و نوجوانان محسوب میشود.
علامتی افزود: ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارهای بلندمدت و اثرگذار را به نحوی مدیریت و تولیگری میکنیم که منجر به قهرمانسازی در ذهن مخاطب شود.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه برداشت ما این است که قهرمانسازی برای مخاطب، بدون «پیوست فرهنگی» ماندگار و اثرگذار نخواهد بود، گفت: ضروری است که ما برای هر تولیدی که انجام میدهیم به مقوله پیوست فرهنگی توجه داشته باشیم.
علامتی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از موثرترین متولیان تولید اثر برای حوزه کودک و نوجوان، توانست با کمک گروه «هنر پویا» که در زمره بخش خصوصیِ مجرب کشور قرار میگیرد، اثر فاخر پویانمایی سینمایی بچه زرنگ را برای کودکان و نوجوانان تولید کند و همانگونه که پیش بینی میشد این پویانمایی سینمایی، مورد استقبال گسترده مخاطبان در سینماهای سراسر کشور قرار گرفت و مورد تشویق بسیاری از بزرگان نیز واقع شد.
وی با بیان اینکه ما در راستای تهیه پیوستهای فرهنگی برای پویانمایی سینمایی بچه زرنگ، زنجیرهای از اقدامات و کارها را شروع کردیم و در ابتدا با نوشتافزارهای بچه زرنگ به خانههای کودکان و نوجوانان وارد شدیم، عنوان کرد: در اوایل سال تحصیلی جاری ۲۰ قلم کالا و محصول مرتبط با حوزه نوشتافزار ایرانی اسلامی بچه زرنگ، با کمک بخش خصوصی روانه بازار شدند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان با اشاره به رونمایی اخیر صورتگرفته از بازیهای رومیزی بچه زرنگ، گفت: تلاش میکنیم در آینده نزدیک مجدداً محصولات جدیدی را در چرخه تولیدات و پیوستهای فرهنگی بچه زرنگ رونمایی کنیم.