پخش زنده
امروز: -
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۳ هزار تماس تلفنی با سامانه ارتباطی سامد (۱۱۱) گرفته شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، قلی پور افزود: در برخی مواقع، مدیران مختلف پشت خط ارتباطی سامانه سامد (۱۱۱) قرار میگیرند و به تماسهای تلفنی مردم در زمینههای مختلف پاسخ میدهند
وی با بیان اینکه یکی از سیاستهای دولت ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولان و حضور مدیران در مناطق مختلف استان است گفت: در این راستا مدیران دستگاهی با حضور در مناطق مختلف استان علاوه بر بررسی طرحها با مردم به صورت چهره به چهره ملاقات میکنند.
قلی پور اضافه کرد: عمده تقاضاهای مردم در ساماند سامد و ملاقاتهای حضوری، مربوط به مشکلات معیشتی، وامهای قرض الحسنه و اشتغال زایی است که حوزه بازرسی آنها را بررسی میکند و مدیران مربوطه موظف به اجرایی شدن آنها در طی ۱۰ روز هستند و چنانچه مشکلات مردمی توسط متولیان بررسی نشود، تذکرات لازم به آنها داده میشود.
وی گفت: به دنبال این هستیم که سامانهای راه اندازی کنیم که مردم در خانه مشکلات خود را بیان کنند و نیاز به حضور فیزیکی و تماس تلفنی نداشته باشند.