پخش زنده
امروز: -
باشگاههای مخاطبمحور با هدف پاسخگویی به نیازها و علایق هر دسته از مخاطبان ایجاد شدهاند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول باشگاههای مخاطب محور معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد در حاشیه برگزاری همایش تربیت فرزندگفت: در حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد هم اکنون ده باشگاه فعال وجود دارد که هریک برنامه مخصوص به مخاطب خاص خود را دارد؛ دسته بندی مخاطبان شامل زوجهای جوان، مادرانی که به تازگی صاحب فرزند شده اند، خانوادههای دارای کودک ۲ تا ۶ سال، خانوادههای دارای فرزند ۶ تا ۹ سال، خانوادههای دارای فرزند دختر ۹ تا ۱۲ سال، خانوادههای دارای فرزند پسر ۹ تا ۱۲ سال، خانوادههای دارای فرزند ۱۲ تا ۱۵ سال، خانوادههای دارای فرزند ۱۵ تا ۱۸ سال و باشگاه ویژه سالمندان میشود.
مجتبی جعفرزاده افزود: با توجه به اهمیت ویژه مدارس، باشگاهی به نام "مدرسهای به وسعت شهر" ایجاد شده است که وظیفه آن همسوسازی مدارس با اهدافی است که برای دانش آموزان در نظر داریم؛ این باشگاه همایش تربیت فرزند را برای والدین دانش آموزان دوره اول ابتدایی برگزار کرده است.
وی گفت:مهمترین پیام همایش تربیت فرزند برای خانوادهها این است که تربیت از فرزند آغاز نمیشود؛ بلکه گام اول تربیت در خانواده متوجه پدر و مادر است؛ آنها باید بدانند در هر سنی فرزندان نیازهای به خصوصی دارند که باید آن نیازها را در درجه اول بشناسند و سپس یاد بگیرند چگونه آنها را مرتفع کنند.