رسیدگی به ۵۲ پرونده تخلفات تاکسیرانان قزوینی
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از رسیدگی به ۵۲ پرونده تخلفات تاکسیرانان در هیئت انضباطی از ابتدای امسال خبر داد.
محمد رضا وثوق نیا افزود: تاکنون در ۳۲ جلسه کاری به ۵۲ پرونده تخلف تاکسیرانان رسیدگی شده که منجر به صدور آرایی، چون اخطار و تذکر، دریافت تعهد کتبی، جریمه نقدی، توقیف خودرو و یا لغو مجوز فعالیت شده است.
وی یادآور شد: شکایات دریافت شده از تاکسیرانان، در خصوص موضوعاتی همچون رعایت نکردن نرخ مصوب کرایه، برخورد نامناسب با مسافر و موضوعات مربوط به عفاف و حجاب است که در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وثوق نیا افزود: همچنین در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس میگیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان میشوند.
وی گفت: شهروندان میتوانند هر گونه شکایات، انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان را از طریق شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۶۰۷، سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۰۰۰۷۱۳۳ و بازرسان سازمان مستقر در سطح شهر در میان بگذارند.