پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با حضور در مرکز سامد استانداری، از طریق شماره تماس ۱۱۱ پاسخگوی مشکلات و درخواستهای مردم استان بود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی جم ۲۵ دی ماه از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت و شماره تماس ۱۱۱ به مدت دو ساعت، درخواست، پیشنهاد، گزارش و مشکلات مردمی را به صورت مستقیم پاسخگو رسیدگی کرد.
توسعه و احداث شبکههای برق، بهینه سازی خطوط و روشنایی معابر، خدمات الکترونیک و راههای ارتباطی غیرمستقیم فروش و خدمات مشترکین و مطالب از این قبیل توسط وی پاسخ داده شد.
شایان ذکر است سامانه ارتباطی سامد "سامانه ارتباطی مردم و دولت " از طریق شماره تماس ۱۱۱ آماده دریافت مشکلات مردمی است و سامانه شبانه روزی ۱۲۱ مرکز فوریتهای برق نیز آماده پاسخگویی است.