ارائه ۹۰ درصد خدمات شرکت نمایشگاهها از طریق پنجره واحد
مدیر توسعه مدیریت منابع و برنامهریزی شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران از ارائه ۹۰ درصد از خدمات شرکت نمایشگاهها در پنجره واحد خدمات هوشمند خبر داد.
آقای علی اکبر دلوریانزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تحریریه صنعت
خبرگزاری صدا و سیما گفت: تعهد شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران ارائه ۵ خدمت در پنجره واحد خدمات هوشمند دولت است که هم اکنون به جز یک خدمت، بقیه در پنجره هوشمند دولت حال ارائه خدمات هستند.
وی افزود: بدون احتساب یک خدمت که در حال ترکیب و تلفیق شدن با پنجره دیگری برای جلوگیری از تعدد و تکثر نامهای کاربری مختلف است، ۹۰ درصد خدمات شرکت سهامی نمایشگاهها از طریق پنجره واحد ارائه میشود.
دلوریان زاده اضافه کرد: در دوره پیشرفت فناوری، نرم افزارهای جزیرهای (جداگانه) مانند گذشته کاربردی ندارد و یکپارچه سازی نرم افزارها برای دسترسی راحتتر مردم از یک درگاه ضرورت دارد و هدف قانون گذار و طراح پنجره واحد خدمات هوشمند دولت نیز در راستای یکپارچه سازی خدمات از یک درگاه واحد است.
وی ادامه داد: به منظور اجرای قانون، نیازمند نرم افزاری جامع برای رفع همه نیازهای کاربران خود بوده ایم که با مطالعات پایه و انتخاب مجری، این نرم افزار با ارائه همه خدمات شرکت شامل تعرفههای پرداخت و ارتباطات مورد نظر به صورت طبقه بندی شده در حال طراحی است تا همه خدمات بر روی پنجره واحد خدمات هوشمند نمایان شود.
مدیر توسعه مدیریت منابع و برنامهریزی شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته پیش بینی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۲ با نرم افزار جامع طراحی شده همه خدمات این شرکت به صورت صد در صدی بر روی پنجره واحد خدمات هوشمند ارائه شود.
بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ همه دستگاههای اجرایی موظف به ارائه صد در صدی خدمات خود در پنجره واحد خدمات هوشمند دولت بودند که شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران هنوز موفق به اجرای کامل این قانون نشده است.