پخش زنده
امروز: -
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از پاسخگو نبودن تلفن گویای آموزش و پرورش ۴۳۱۷ گلایه کرد.
به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آن دسته از اولیاء که به هر دلیل از مدرسه فرزندشان شکایت دارند میتوانند شکایت خود را در این سامانه به ثبت برسانند. این شکایات باید ظرف مدت ۱۰ روز پاسخ داده شود. سامانه تلفنی ۴۳۱۷ برای ثبت شکایات مردمی است و اولیای دیگر شهرستانها نیز باید برای استفاده از این سامانه کد ۰۲۱ را به ابتدای این شماره اضافه کنند.
متن پیام شهروند خبرنگار:
متأسفانه تلفن اعلامی که برای شکایت از آموزش و پرورش در نظر گرفته شده بسیار نامطلوب عمل میکنه و بنده از حدود ساعت ۱۲:۳۵ تاریخ ۲۷ آبان با این سامانه تماس گرفتم تا شکایتی از یکی از مدارس طرح کنم که بعد از گذشت ۳۲ دقیقه در صف انتظار موفق به صحبت با اپراتور نشدم. لطفا خودتون امتحان کنید.