رتبه چهارم جهاد کشاورزی یزد در رسیدگی به شکایات
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد: براساس درصد تشکیل پرونده پیرو شکایات مردمی، سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در هفته اول آبان ماه، رتبه چهارم کشور را کسب کرد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی حاتمی زاده گفت: در یک ماه گذشته شاخص درصد تشکیل پرونده از شکایات مردمی استان یزد در سامانه ۱۲۴ به بیش از دو برابر افزایش یافته و رتبه استان از شانزدهم به چهارم کشور ارتفاء یافته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد تصریح کرد: میانگین شاخص درصد تشکیل پرونده شکایات مردمی سازمان جهاد کشاورزی در سطح کشور ۱۰ درصد و در استان یزد در مقایسه با سایر استانها ۱۹ درصد است.
وی ضمن تشکر از زحمات مدیریتهای جهاد کشاورزی و بازرسان محترم شهرستانها تصریح کرد: قبل از راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) تخلفات صنفی به صورت دستی و سنتی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع میشد که این امر زمان بر بود، اما با ایجاد سامانه سیمبا، بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان با سرعت بیشتری میتوانند پروندههای تخلف صنفی را به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع دهند.
حاتمی اظهار داشت: بیشترین درصد شکایات مردمی مربوط به واحدهای نانوایی، میوه وتره بار، مرغ، ماهی و قصابیها بوده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: مردم استان یزد میتوانند موارد تخلف واحدهای صنفی مربوط به کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی را برای پیگیری و اقدام به سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند.