پخش زنده
امروز: -
معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: کسب رضایت از شهروندان و حسن وظیفه در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، نیازمند آموزش مستمر در بین کارکنان این اداره است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حمیدرضا رحیمدل در نشست هم اندیشی کارکنان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری با اشاره به تنوع خدمات در این حوزه، گفت: به هر اندازه که این مجموعه با استفاده از شیوههای علمی مدیریت شهری، قانون مدار و ضابطهمند عمل کند به طور قطع شاهد کاهش تخلفات در سطح شهر و به تبع آن افزایش رضایتمندی هستیم.
وی همچنین بروز برخی تنشها با شهروندان را ناشی از نبود دانش مدیریت شهری در این حوزه دانست و تاکید کرد: ماموران اجرائیات شهرداری یزد در همه خدمات این حوزه، اعم از جمع آوری متکدیان، جلوگیری از سد معابر، جمع آوری خودروهای فرسوده و اجرای احکام مربوط به تخلفات ساختمانی با کمترین تنش و برخورد با شهروندان انجام وظیفه میکنند که جای قدردانی دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه افزایش آگاهی و دانش شهروندان به قوانین مدیریت شهری در کاهش تخلفات نقش به سزایی دارد، گفت: کارکنان حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری میتوانند قوانین مرتبط با این حوزه را به صورت آگهی و بنر آموزشی به منظور بهره مندی شهروندان در سطح شهر پخش و نصب کنند.